Falujące brwi - hot or not

2:24 AM

Pomyślałam, że wypróbuję trend, który zaczął pojawiać się na Instagramie, czyli falujące brwi, które przypominają robaki. Czy to będzie nowy trend 2018 roku? Mam nadzieję, że nie damy się temu porwać. Myślę, że nie odważyłabym się wyjść tak na ulicę.


Po lewej stronie jest moja twarz bez makijażu. Po prawej najpierw narysowałam falujący kształt nad moją brwią. Potem dookoła użyłam korektora L'Oreal True Match. Wypełniłam brew używając Wibo 2 in 1 Eyebrow System. Próbowałam ułożyć włoski w falujący wzór za pomocą korektora do brwi Eveline Art Scenic.

Nie wiem, czy zrobiłam to dobrze. Chyba moja falująca brew jest trochę za gruba. W każdym razie robienie brwi w taki sposób nie wydaje się właściwe. Moim zdaniem to wygląda przerażająco.

Jak uważacie
Hot - or - not?

You Might Also Like

0 comments